torsdag, februari 19, 2009

Utmärkelse

Mönstermonstret har fått en utmärkelse som känns lite extra kul på grund av utnämnaren, en blogg vid namn Mitt universum. Det är en helt annan typ av blogg och inriktning än här, lite mer seriös och grundlig. Det handlar bland annat om byggnadsvård med välskrivna och detaljerade inlägg. Inga typ eller "ba" i det skriftspråket :)

En gång i tiden läste jag kulturgeografi, historia och lite annat jox och tycker egentligen att gamla miljöer är väldigt kul och viktigt, intresset har tyvärr legat i träda rätt länge. Det var dock därför jag vägrade köpa ett hus byggt efter 1960 :)



Regler: Den nominerade får lägga upp bilden på sin blogg, länka till personen du fick utmärkelsen från, nominera minst sju andra och länka till dem i inlägget samt låt dem veta det i en kommentar.

Jag har ingen aning om vem jag ska nominera, läser många bloggar och gillar dem alla. Ni som läser här kan väl lägga in länkar till era eventuella bloggar i kommentarerna så får vi alla ta del av dem? Eftersom ni alla är så gulliga menar jag!

0 Comments: