onsdag, april 15, 2009

Fönsterglas

IMG_7021

IMG_7036

Foto: Mönstermonstret

6 Comments:

PiaL said...

Jättefint! Måste kanske ta en sväng till någon loppis en dag...

annas alster said...

Mums, vilken fin blogg du har! Kollade ett gammalt inlägg, en rödblommig burk som du hade köp på secondhand. Köpte en likadan häromdan men den var i 70-talsfärger. Dins var mycket finare, nu ska jag spana efter en sån! :)

Min rosendröm said...

ÅH va fint det var. Jag gillar balkongräcket i bakgrunden jättemycket, det passar in i att skapa retrostilen. Fina vaser, jag gillar den röda, den var jättefin. Det är svårt att hitta så fina vaser på loppis tycker jag så det har du fyndat bra.

/nina

r e b e c k a said...

hej malin, hittade just till din blogg och här finns ju så mycket fint att jag genast lägger till dig i min blogglista!
Ses igen snart! :)

fingerspitz said...

Så fint med alla färgerna tillsammans.

ingebjørg said...

:-) blir so glad over å se slike bilder!! takker for inspirasjon!!! ønsker deg ei god og lang helg