fredag, september 01, 2006

Snygg string...

Ytterligare en detalj hemifrån. En stringhylla, antagligen "oäkta" och full med fina saker. Några prylar från loppis, andra från snälla svärmor. Det enda som är nytt är ljusstakarna vilka kommer från Timarii. Och just det ja, Starwarslegot är nyproduktion :-) Bilden är lite mörk men jag håller långsamt på att lära mig tekniken...tror jag...Stolen som skymtar är en klassisk Lilla Åland och ett av våra bästa köp någonsin. Det går att sitta igenom långa mysiga vinkvällar på dem utan att få träsmak! Klicka på bilden för att kika närmare på detaljer.

Hylla

Foto: Mönstermonstret

2 Comments:

Anonym said...

Ännu en till fin blogg! :-)

Lilla Åland har mina föräldrar, och jag är uppvuxen med alla pinnar. En bra och tålig stol, som man inte tröttnar att titta på.

Ang. Stringhyllans äkthet så får du leta efter en litet klistermärke (eller spår av ett sådant) under hyllplanen. :-)

Du har många roliga saker på den hyllan.

Malin said...

Tack, tack..blir lika förvånad varje gång någon kommenterar :-) Jag har kikat efter märke men inte sett något. Kanske ska titta efter en gång till efter spår. Bra tips!