söndag, april 01, 2007

Söndagssug

Börjar fundera på en sån häringa...



Bild: Designonline

7 Comments:

fingerspitz said...

Köp säger jag, eller vänta... jag fick en i present av min man när stora dottern föddes.

Anonym said...

Inget att fundera över, den är verkligen hur fin som helst!

Anonym said...

Köp, köp, köp! Jag är superdupernöjd med min. Såå fin!

Malin said...

Vad roliga ni är! Dålig inflytande på en stackars shoppinguttorkad själ :) Nu är det så att vi har en väldigt fin kökslampa så jag vet inte var den skulle hänga riktigt... Vet inte heller om jag har råd med en ny, kanske ska leta begagnat. Och vilken färg?! Många frågor...

Anonym said...

Det är bara att slå till :) Har fem bumlingar i min lilla lägenhet och tror säkert att det kommet att bli fler, hihi.. Klart värda att köpa beg.. det finns ju andra modeller än kökslampa, jag har dem i både sänglampemodell och som skrivborslampa..

Lottage said...

Sent omsider, så fin! Vi har 2 gula kvar från min barndom som jag är lite ambivalenta över, gul är inte min färg - kanske man kan lackera om? Fast då har man ju på sätt och vis förstört en raritet. Kanske bättre att köpa en ny... Otroligt fin blog, precis sådan som jag själv skulle vilja göra om jag kunde :-(

Malin said...

Lotta, nej nej inte lackera om! Gult är fint :) Säg till om du vill bli av med en ;)

För övrigt är det inte svårt att göra en blog, jag är själv i princip data-analfabet men det går ändå. Men tack för komplimangen så klart! Välkommen åter.