tisdag, augusti 21, 2007

Tisdagstema grönt

Fruktaffären Haga Nygata

11 Comments:

Anonym said...

Fint med päron... :) Konstigt att något så simpelt kan vara så vackert!

Peter - Datapedagogen said...

Hoppeti!
Härlig bild - grönt och skönt! Själv latade jag till mig mitt gröna tema!

Anonym said...

Super snygg bild!

Solrosfrö said...

Vacker bild.

Anonym said...

Vilken fin bild!! Goa päron ser det ut som!

Anonym said...

Fin tolkning :) Kram/Emma

-Anne- said...

Snygg bild - man blir riktigt sugen.

Anonym said...

Jättefin bild! Ser gott ut! Ha det bra.

Anonym said...

Härlig bild, man blir sugen på päron, jag får hålla till godo med ett äpple.

Anonym said...

Vilken vacker bild i all sin enkelhet.

Catarina said...

Jättefint. Det för mina tankar till ciderhusreglerna (även om dom plockade äpplen). Mysig bild.