torsdag, augusti 28, 2008

Utmärkelse



Jag har fått en sådan minsann! De flesta har säkert sett den poppa upp lite överallt. Min kom från 70 kvadrat, så jag tackar, bockar, bugar och är lagom stolt :-)

Jag skickar vidare till dessa inspirerande bloggar, en blandning av inredning, retro, konst, pyssel, foto, vardag, välskrivna iakttagelser, ja det mesta!

Tre trappor utan hiss
Yngeltankar
Fast City
Kurbits
Tavelhus
Bookofmiri
Onekligen

Det finns så himla mycket bra bloggar att det är svårt och välja men jaja :)
Här kommer "reglerna" för nominerandet:

Utmaningen:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

3 Comments:

Sophie said...

vilken trevlig blogg. hittade hit genom bookofmiri som du nominerade. för f.ö. är en av de två bloggar jag läser dagligen. dvs typ bäst.

Anonym said...

å tack så mycket för utmärkelsen! värsta fina egooboosten :)
ska fundera lite på vilka jag ska nominera nu. och för övrigt, i love your blog to!

TM said...

Tusen takk for utmerkelsen! :-D (har vært et par uker på ferie, og jeg så ikke denne før nå...)