onsdag, december 23, 2009

Repriser

Jag hade inte tänkt att skriva något mer här innan jul men det blev ett inlägg i alla fall. Jag är sedan tidigare ägare till en sådan här serveringsvagn, Thea av Yngve Ekström. Den köptes på Blocket till fyndpris och pryder sin plats här hemma. Nu är jag stolt ägare till ett likadant till. Vet inte var det ska stå eller vad jag ska ha det till men de är så snygga och priset var så himla bra att det fick bli en julklapp från mig till mig :)

Serveringsvagn

Foto: Mönstermonstret

När jag letade efter bilden på rullvagnen hittade jag även en annan repris. Byt ut den varma klippan och sandalerna mot snö och ja, det är så det är just nu. Globen i repris!

Globen

Foto: Mönstermonstret

5 Comments:

Sara said...

Hej Malin!!! tack för tipset om soffan jag stack dit direkt men den var inte kvar :(. Jag får fortsätta mitt letade. Hör gärna av dig om du hittar någon soffa. Ha nu en riktig god jul :)

johanna said...

Den serveringsvagnen är himla tjusig, jag har en hemma. Tänk att ha plats för två!

Loppan Lorum said...

Å en sån vagn har jag också här hemma, fyndad på Tradera för ett par år sen och sen dess använd som TV-bänk. Jag vill passa på att önska dig och familjen en riktigt god jul och stort lycka till med tillökningen!

millandante said...

Vilken tur du har!! Både med vagn och mage igen..hihi.. GRATTIS!!
Och god fortsättning!

A home far away said...

Önskar dig en härligt god fortsättning!
Kram Gunilla i Singapore