onsdag, december 16, 2009

Snart jul!?

Hemmet är i kaos och jag är rätt orkeslös just nu... Men världen utanför är täckt i snö och liten E har fått lite fint på sitt rum i alla fall. Även om det brister i pysslandet i år kommer man rätt långt med glöggdoft, julmusik och levande ljus. Jul blir det oavsett om tallriset är på plats eller inte. När det är juletid ska alla få vara med så jag bjuder väl in dammråttorna med!

Gardinen är helt enkelt en duk jag sytt(!)om. De fina virkade hjärtanen har svärmor virkat. Tomten har E placerat där den står, den flyttades flera gånger...

IMG_8450

IMG_8451

2 Comments:

Vänta lite! said...

Vilken fin gardin!!! Önskar att även jag hade hittat något passande till mina barns rum men de får dras med sin vanliga gardin även i juletider...

Malin said...

Jag hittade en ganska stor som var precis lagom lång. Projektet krävde en söm, lagom för mig!