torsdag, oktober 05, 2006

Det har varit något konstigt...

med min blogg så jag har inte kunnat gjöra inlägg. På inrådan av Saga köpte jag igår Plaza Interiör för att ge den en andra chans. Men nej den passar inte, känns så opersonlig på något vis...Däremot fanns en väldigt snygg brun väggfärg som skulle passa i sovrummet. Det är nu kaffelattebeigetrist i två olika kulörer som skär sig och jag gillar det inte. En riktigt mäktig mörk chokladbrun däremot, det vore grejer det :-) Det fanns också en bild på den härliga orangea mattan från MIOsom jag sett tidigare. Mattan skulle vara perfekt under vardagsrumsbordet. MIO har också den väldigt roliga överdimensionerade golvlampan som gör att man känner sig lite som Alice i underlandet. Jag diggar!



Bild: MIO

2 Comments:

Anonym said...

Diggar också den där mattan, tycker den är helskön. Vårt Mio har dessutom haft den till nedsatt pris för inte så länge sedan... ;)
Du borde göra verklighet av den mörka chokladbruna väggen, skulle bli urtjusigt!

Malin said...

Åhå, då kanske jag skulle kolla in ett MIO nära oss...:-)