måndag, juni 04, 2007

Globen

Globen

Foto: Mönstermonstret

8 Comments:

badanka said...

UNDERBART! guuu vad ja skrattade;-) vet inte hur jag hittat hit men trivs här.:Trevlig blogg!

Anonym said...

Åh vilken underbar bild!!!

Anonym said...

Och jag som först bara såg rubriken, och tänkte kommentera att vi har minsann bott på hotellet där...
Men den här varianten av Globen var betydligt trevligare. Vilken jättefin mage du har!!
Gissar att du börjar vara ganska nyfiken nu, på vem som gömmer sig därinne...? *ler*

fingerspitz said...

Kan bara hålla med, underbar bild!

Anonym said...

Vilken härlig bild, man kan inte låta bli att le...

Anonym said...

haha, vilken urskön bild! Jag tänker lite på mumin (obs ta inte illa upp, jag tycker mumintroll är jättesöta)! Lycka till!

Malin said...

Vidvinkelobjektiv är grejen :)

vinklar o vrår said...

hihi, fnissade när jag såg denna fina runda "glob" =)