tisdag, juni 26, 2007

Tisdagstema styrka

Flyttlastbil

Foto: Mönstermonstret

8 Comments:

Mimo said...

Antar att det krävs lite råstyrka hos personerna i fordonet? ;)

Aradil said...

Ja du, där finns det verkligen mycket styrka :)

vildängel said...

Ja det där är verkligen ett yrke där man bör ha gott om styrka :D

Maria-Jag blommar said...

Hej! Vilken fin blogg du har. Jag gillar också mönster och dina röda bilder var så fina (jag har samma våg bla)
Välkommen till min blogg!
Mvh Maria
http://jagblommar.blogspot.com

Cam said...

Ja fy för den lede - har faktistkk en bekant som jobbar som flyttkarl ... *puh* vad de får slita ...

Veras hem said...

Hittade hit pga Mönstermonstret.Tänkte att det namnet innehåller nog det jag också gillar,mönster & 70-tal.Mycket riktigt,du är nu en av mina favvisar!

Kika gärna in på min nya blogg!

Grattis även till ny familjemedlem!

Rodrigo said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Ida said...

Vilken härlig blogg du har.