tisdag, juni 26, 2007

Tisdagstema styrka

Flyttlastbil

Foto: Mönstermonstret

7 Comments:

Anonym said...

Antar att det krävs lite råstyrka hos personerna i fordonet? ;)

Anonym said...

Ja du, där finns det verkligen mycket styrka :)

Anonym said...

Ja det där är verkligen ett yrke där man bör ha gott om styrka :D

Maria said...

Hej! Vilken fin blogg du har. Jag gillar också mönster och dina röda bilder var så fina (jag har samma våg bla)
Välkommen till min blogg!
Mvh Maria
http://jagblommar.blogspot.com

Anonym said...

Ja fy för den lede - har faktistkk en bekant som jobbar som flyttkarl ... *puh* vad de får slita ...

I Veras hus said...

Hittade hit pga Mönstermonstret.Tänkte att det namnet innehåller nog det jag också gillar,mönster & 70-tal.Mycket riktigt,du är nu en av mina favvisar!

Kika gärna in på min nya blogg!

Grattis även till ny familjemedlem!

Ida said...

Vilken härlig blogg du har.