onsdag, juni 13, 2007

Uppåt väggarna

Den senaste tiden har inte mycket blivit gjort. Det som har hänt är att några tavlor som väntat läääänge nu kommit upp där de hör hemma. Howard Jones hänger i hallen tillsammans med Kraftwerk och det är snygga skivomslag från 80-talet tillhörande maken. Hallen är smal och mörk, därav bildkvalitén. Olle Eksells välkända ögon har äntligen kommit upp i köket, jag införskaffade postern f ö r r a sommaren... Sen är det en bit tyg jag ramat in mest för att det matchade ramen så bra och det hela hänger i vardagsrummet tills något bättre dyker upp.

Inramade skivomslag Kakao Inramat tyg

(När ska jag lära mig göra collage?!)

Foto: Mönstermonstret

6 Comments:

Karolina said...

äh! collage är överskattade, fina foton är mycket trevligare:)

fingerspitz said...

Så rätt du har karolina :) Dessutom tycker jag att det är väldigt jobbigt att göra collage.

Malin said...

Ja, jobbigt vill man ju undvika :)

Anonym said...

Var hittade du Eksellpostern?

malla said...

det finns sjukt många snygga skivomslag - smart å rama in dem, jag har bara haft mina favvisar hängande som de är! Tack för den idén! :)

Eksell-ögonen är såå fina, men vad jag förstår såldes den slut?

Anonym said...

gillar verkligen eksell-ögonen. för övrigt är din blogg en njutning att besöka, så fina färger och bilder.