torsdag, mars 13, 2008

Rutor

Finfina mormorsrutor.

IMG_3606

Foto:Mönstermonstret

8 Comments:

Eva said...

Åh jättefint! Tycker du har en helmysig blogg. Har länkat från min, hoppas det är ok. Ha det bra / Eva

Anonym said...

Å vad fint! Har du virkat?

Malin said...

Eva, tack :) Länka på du det är bara en komplimang!

Nilla, nej tyvärr inte. Den låg och väntade på en hylla någonstans...

Gulligan said...

Åh vilken fin! Man blir lite virksugen! Fin blogg du har..

fingerspitz said...

Vilket fint foto, superbra!

jag vill också fynda mormorsrutor, men de börjar bli så dyra nu.

Anonym said...

Precis en sådan filt har jag som min farmor har gjort för sisådär en 60 år sedan... jag skulle gärna knåpa ihop en till om jag kunde... Någon som vet hur man gör??? :)

makiato said...

Jättefin filt!

Ina said...

Å vilken mysigblogg.. Har länge haft tankar på att virka mormorsrutor av alla spillgarner jag har. Å nu blev jag enumer inspirerad tror jag måste gå och ta fram virknålen med det samma. =) tack för inspirationen!