tisdag, juni 17, 2008

En MÅNAD...

utan internet!!!! Maj gadd, jag höll nära på att tappa besinningen :) Nu undrar jag förstås, finns det någon kvar där ute som inte glömt bort mig?! Vilket som hoppas jag att ni alla har haft en finfin start på sommaren. Just nu sitter jag på golvet i hallen och surfar och det känns härligt att ha tillgång till världen igen. Runt omkring mig är det väggar som ska målas några gånger till men det får faktiskt vänta, misstänker att min googlereadersida håller på att sprängas. Men innan dess, kära vänner, kul att vara tillbaka :)

Den fantastiskt fina buketten är från en väns bröllop jag fick den stora äran att fotografera. Nervöst, det är liksom en engångshändelse, men också otroligt kul.

IMG_4620

Foto: Mönstermonstret

7 Comments:

Anonym said...

Äntligen!
Började fundera på var du tagit vägen. Tycker din blogg är toppen!

Anonym said...

Så klart jag minns dig och din blogg. Har tittat in med jämna mellanrum och hoppats på nya inlägg. Äntligen dök de upp! :)

Anonym said...

Välkommen tillbaka! :-)
Vilken vacker bild! Hoppas att både du och brudparet är lika nöjd med resten av bilderna! Jag vet hur nervöst det kan vara att ta bröllopsbilder, det går ju liksom inte att ta om dem om de inte blir bra...

malla said...

klart vi är kvar, har kikat in här lite då och då!
Trevligt att du är tillbaka i cybervärlden! :)

Malin said...

Vad glad jag blir att ni är här! :)
Cicki, tack!
A, härligt att vara ihågkommen .)
Maria, jag blev nöjd efter de förutsättningar som fanns. Jag är bara en amatör och det visste de om. De får se bilderna i morgon...spännande!

Mallla, även om den riktiga världen varit väldigt spännade de senaste har jag saknat cybervärlden väldigt.

Anonym said...

Fin bild, men en miss... Du har kapat lite väl tajt så delar av bladen inte syns. Synd!

Malin said...

Jag har inte kapat någonting, det är bilden i sin originalform. Brudparet blev nöjda, det är det jag bryr mig om ;)