måndag, december 29, 2008

Grön kärlek

Stjärnorna fick på båten direkt till förmån för den här helt underbara tapeten av Nina Jobs för Eco. Den är dock rätt påträngande så den fick förstärka vissa detaljer och sedan samsas med en vit bas. Liten E trivs redan som fisken i vattnet trots att det nästan är helt tomt än så länge :)

De gryniga bilderna är tagna med vidvinkelobjektiv, så rummet är inte så stort som det ser ut, en liten upplysning bara ;) Dock är det mysigt med alkoven och de udda fönstren.

20081226_135524 20081226_135614

Foto: Mönstermonstret

här såg det ut innan.

13 Comments:

fingerspitz said...

Åh så tjusigt. Mycket bättre än stjärnor tycker jag.

Hoppas ni får några bra sista dagar av 2008.

Lotten said...

Wow vad fint det ser ut! Underbar tapet! Älskar sovalkoven - en sådan ville jag ha när jag var liten. Jag fick aldrig någon... kanske därför jag är så förtjust i det nuförtiden;-)

Malin said...

Eller hur, stjärnorna var rätt trista :) Jag hoppas verkligen ni får detsamma!

Malin said...

Lotten, nostalgi verkar vara din grej idag!

Anonym said...

Underbart! Den här tapeten var mycket roligare! Härligt att se någon som vågar ta ut svängarna, tänka "utanför ramen". *gillar* Supersnyggt!!!

Malin said...

Hildur :) Jag är inte riktigt lika modig som dig men jag/vi drar oss inte för att välja något som inte är helt standard heller... Kul att du gillar det!

mamamekko said...

Wow, riktigt fint! Har bara sett den tapeten i annan färg tidigare, men jag älskar ju grönt, så denna blev en ny favvo!
Gott nytt år!
kram

Lotta said...

Ditt hus verkar vara så himla fint, och din blogg är en stor inspirationskälla.

Drömmer om en Jobs-tapet jag också, men har inget rum att sätta den i! Someday i ett eget hus, kanske.

Katrin said...

Snyggt! Golvet var ju oxå underbart! Förstår att E stormtrivs!

Eva said...

vad fint det blev

Malin said...

Mamamekko, tack det samma! Grönt är, som alla vet, skönt :)

Yngla, det gör sig onekligen bättre i dagsljus än i skenet av en ficklampa :)Nu har det faktist kommit upp en lampa i taket!

Eva, tack, kul att du tog dig tid att kommentera!

Anonym said...

Å va snyggt! ska bli jätte skoj att se fortsättningen, gillar krypinet jätte mycket!

martina said...

Så otroligt läckert!