onsdag, november 14, 2007

Lite väl glest

mellan inläggen det senaste kan jag tycka! Tiden bara rinner iväg och det är dåligt både på fixa hemma-fronten och bland fynden. I söndags efter babysimmet (ja vi plaskar varje söndag, jättekul!) drog jag en repa på en inomhusloppis. Det fanns en hel del grejer men det som fick följa med hem var det här:

Glasvas

Memory

Foto: Mönstermonstret

Memoryspelet är så fint! Funderar på om man skulle kunna göra något med bilderna så att de syns varje dag och inte behöver ligga i en kartong...

8 Comments:

Anonym said...

Kan du inte rama in alla i samma ram bredvid varandra så det blir en enorm tavla med en massa bilder. De var ju urfina!!

Håller själv på med scrapbooking, kanske man borde köpa lite memorykort att använda sig av. Skulle kunna bli riktigt fint. Tack för "tipset"!! :)

Anonym said...

Jag har gjort kylskåpsmagneter av mina memorybrickor, det är väldigt enkelt men resultatet blir kul.

essko said...

å, memoryt! Ett sånt hade vi när jag var barn, måste kolla om det finns kvar hemma hos mor...

Malin said...

Men, vilka bra ideér! Undrar om det går att laminera dem... Fast på ett sätt är det nästan synd att göra något annat eftersom spelet är komplett...

Anonym said...

Men WOW! Exakt ett sånt memory hade jag! Vilken nostalgi!!!

Lox said...

Ett sådant memory hade vi när jag växte upp!!

Jag ställer med i nostalginkön. :-)

Anonym said...

Å vad kul att se de där bilderna! Jag älskade att spela memory när jag var liten och hade precis samma bilder. Vilken nostalgitripp!

Anonym said...

Ja, bilderna är ju jättesnygga, ska bli spännande att se vad som händer med dom!