tisdag, mars 27, 2007

Antikviteter?

Bilder på mina grejer från antikmässan. Ljuslyktorna hoppades jag på att hitta fler av eftersom den gröna var ganska ensam. En mycket trevlig herre hade dessa och till viss rabatt eftersom det var sista dagen :)Nu fattas färgerna vit och gul. Vasen var en ren tillfällighet och eftersom jag gillar "många av samma" fick den så klart följa med. Säljaren trodde att vasen kom från Lindshammar glasbruk. Det vore kul om det gick att ta reda på. Jag trodde själv att det var anonymt skräp.
Royla krona
Vas från antikmässan 07

Foto: Mönstersmonstret

6 Comments:

Lotten said...

Jättefina saker! Läckert med flera av samma sort - effektfullt!

Lotta "EnVilsenLoppa" said...

Ha ha , en sån där vas har min Mamma .Fast hon har en klar , dom färgade var ju hel läckra .
Dom e sköna att hålla i på nåtvis . Nostalgitripp igen !
Tack !

Anonym said...

Mmm, föll som en fura för ljuslyktorna - vad härliga, man blir glad av dom!!

Malin said...

Lotten, the more the merrier :)

Lotta, vad kul. Hon vet kanske vad den kommer ifrån?

Sara, visst är de uppiggande! Passar på bordet nu till våren.

Anonym said...

Jag gillar verkligen din sida! Jättefina foton. Snygga komponeringar.

Malin said...

Bircke, tack! Jag gillar att fotografera men kan egentligen inget om det :) Kul att du tycker om min sida!