lördag, mars 17, 2007

Mönstermonstrets loppis

Likt en myra jobbar och stretar Mönstermonstret hela helgen och därav tystnaden här på bloggen. Jag vill i alla fall säga att det är väldigt kul att så många kikar in här hos mig och ibland skriver en liten rad. Det värmer att ni gillar det ni ser och återkommer för att kolla in mitt "gamla skräp" :).

Eftersom jag inte kan låta bli att samla på mig massa prylar och tyvärr inte har plats med allt undrar jag nu om en liten bloggloppis vore något? Vad tycker ni? Skulle ni kunna tänka er att loppisfynda på nätet? En liten fundering bara...

Mvh Malin

IMG_7427IMG_8188Fat SarekÅrstallrik från Arabia

Foto: Mönstermonstret

8 Comments:

Anonym said...

Självklart vill man loppisfynda på nätet! Bara det är noggranna beskrivningar av sakerna, och bra bilder, så tror jag nog det skulle funka! Det funkar ju på tradera, så varför inte här?

Anonym said...

Ja,det tycker jag att du ska göra.Jag tror att du har en hel del fina saker.Ha en trevlig kväll.

Anonym said...

Skulle vara hur kul som helst att spana loppisgrejer på bloggosfären. Jag vet inte hur man skulle handla, men du kanske har tänkt ut en plan redan.

Garanterat skulle jag försöka fynda hos dig!

Lycka till önskar Karin L

Karolina said...

absolut! tradera och blocket är flitigt besökta av mig, och jag välkomnar mer internetloppis!

Anonym said...

Absolut! Jag är alldeles för lat/har för lite tid för att gå på loppis själv. Testa vet ja!

Anonym said...

Du har ju så mycket fint!
Och fina bilder tar du också!
Tror det skulle kunna vara en bra idé det där.
Let me know om du skulle vilja ha lite gratisreklam inne hos mig den dagen du drar igång det hela :)

fingerspitz said...

Bloggloppis funkar säkert lika bra som annan loppis, jag är på! Och så kanske man kan bli av med lite grejer (fast risken är nog att jag skaffar mig fler...)

Malin said...

Vad kul att ni tycker det är en bra idé :) Just nu är energinivåerna låga tror att det mesta går till "bullen" därinne... Sara tack för inbjudan :) Det brukar locka besökare att visa sig hos dig :)!