tisdag, mars 27, 2007

Borde verkligen sova

men kommer inte i säng. Det här med att ha en "bulle i ugnen" är en märklig upplevelse. Hjärnan går på högvarv med tankar som spretar åt alla håll. Fixa, dona vara kreativ är det man vill med massor av ideér som trycker på. Samtidigt är jag så trött och energin räcker inte till så mycket mer än långa arbetsdagar. Tur då att det går att samla på sig inspiration och lägga här på Mönstermonstret så att de bra grejerna inte glöms bort.

Finfin knopphängare och holkhylla från Poppilopp

2 Comments:

Linas inredning said...

Holkhyllan var ju hur söt som helst! Fast allra sötast var ändå namnet på butiken Poppilopp :)

Anonym said...

Jag gillar värdefull information du ger i dina artiklar. Jag kommer bokmärke din blogg och kolla igen här regelbundet. Jag är ganska säker på att jag kommer att lära sig massor av nya saker här! Lycka till nästa!